Witryny miejskie z CitySites rozwijają się dzięki zyskom z umieszczania reklam. Każdy z miejsc miasta w naszej sieci ma 11 głównych źródeł dochodów:
Jak działa każdy rodzaj reklamy, zawsze możesz dowiedzieć się od naszych menedżerów.
Jeśli zastosujesz się do wszystkich naszych zaleceń, to w ciągu 3-6 miesięcy będziesz w stanie pokonać próg rentowności. Czas odliczany jest od momentu oficjalnego otwarcia strony. Projekt całkowicie się opłaci 9-15 miesięcy po tym, jak strona zostanie oficjalnie otwarta.
Biuro jest potrzebne do organizacji efektywnej pracy pracowników: redakcji i działu sprzedaży. Zapewni to bardziej owocne działanie witryny jako całości. Bez Biura strona nie będzie w stanie rozwijać się dynamicznie i dynamicznie, a także nie będzie sukcesem komercyjnym.
Rekrutacja pracowników odbywa się indywidualnie dla każdego miasta i zależy od liczby ludności i potencjalnych klientów (reklamodawców). Zwykle jest to od trzech osób dla miast o populacji mniejszej niż 100 tys., a od 15 dla miast-milionerów.
Ryczałt obejmuje:
Royalty składa się z: