Artykuł sponsorowany
Artykuł reklamowy (content marketing) to tekst, który ma na celu wzbudzenie zainteresowania produktem lub usługą.
Ważne jest, aby materiał niekoniecznie musiał wynieść produkt do nieba i wymagać zakupu. Głównym celem tekstu reklamowego jest właśnie ukształtowanie określonego zainteresowania. A jeśli użytkownik jest zainteresowany, to on sam podejmie decyzję o zakupie.
Jak działa content marketing
1. Stymulacja sprzedaży
Kiedy na rynku pojawia się nowy produkt lub usługa, użytkownik nie wie, jak z niego skorzystać i do czego dokładnie ten nowy produkt może się przydać. Zadaniem artykułu reklamowego jest właśnie wyjaśnienie konkretnej korzyści. Może być:
![](https://s.citysites.info/section/adv_comments/upload/images/offers/000/056/060/035c9e378458b2d_6646feda9cf09.png)
Instrukcje użytkowania krok po kroku - jeśli wypuściłeś produkt z praktycznym zastosowaniem;
![](https://s.citysites.info/section/adv_comments/upload/images/offers/000/056/060/045c9e37846e94c_6646feee8779a.png)
Prezentacja efektu końcowego po użyciu
![](https://s.citysites.info/section/adv_comments/upload/images/offers/000/056/060/055c9e37928f74e_6646ff0211ea9.png)
Kształtowanie nowego wizerunku osoby - jeśli jesteś związany z branżą kosmetyczną
2. Zwiększanie popularności zasobu
![](https://s.citysites.info/section/adv_comments/upload/images/offers/000/056/060/015c9e37931036f_6646ff16bc8b2.png)
Nowa strona nie pojawi się ot tak w TOP. Wymaga to określonej reputacji w wyszukiwarce. Jesteśmy gotowi podzielić się naszą reputacją i usunąć tag „nofollow”.
![](https://s.citysites.info/section/adv_comments/upload/images/offers/000/056/060/025c9e379f4e5f8_6646ff2bb702f.png)
Kontakty ze środkami masowego przekazu i publikacja artykułów mają charakter skumulowany. Piszą o Tobie, mówią o Tobie, chcą z Tobą pracować. Więcej publikacji to większy ruch wokół firmy
Ludzie nie kupują produktów, kupują styl życia.